Tervetuloa blogin pariin.!

Lämpimästi tervetuloa blogin pariin, jossa nautiskellaan ja fiilistellään joulua monin eri tavoin.! 💖 Joulun taika on jokaiselle ehkä vähän erinlainen, ja siksipä ehkä haluaisinkin näyttää juuri minun ja pienen perheeni joulu hifistelyä omintakeisella tavalla.

Jotain minusta -> kirjoittajasta blogin takaa.
Olen Nicola (käytän lempinimeäni ihan sujuvasti) ja vuosimallia 1987. Olen myös yhden teinin yh-äiti. Meidän elämää ym muuta voi seurata minun omalla Instagram tililtäni @nicola_nigella. Kun painat nimeä, pääset suoraan ig sivulleni, ja tilini on yksityinen, mutta hyvin aina hyväksyn uudet seuraajat. Joulusta olen aina nauttinut, sillä se on vuoden ihaninta aikaa, kun saa vain olla ja nauttia.

Se, mitä toivon kirjoittajana, on se, että lukijana viihdytään blogini parissa, ja voisit saada inspiraatiota ym. Mutta ennenkaikkea se, että nauttisit lukemastasi ja kuvista, joita täällä näkyy.

Tämän postauksen kuvat olen ottanut vuosien saatossa. 😊

Nautinnollisia lukuhetkiä.! 💖

Kommentit